Khamis, 8 Jun 2023

Start Up Your Own Company With Shaklee.



Kelas kedua yang saya dengar dari Master Affni. 


Tajuknya "Start Up Your Own Company With Shaklee"


Ape yang saya dapat dari kelas Master Affni ini ialah :






1. Modal dalam bisnes Shaklee adalah sekeping hati yang kental. ❤



Tak perlu nak buat SSM untuk mula berbisnes dengan Shaklee. Cukup ada akaun bank dah boleh berbisnes Shaklee. 


Sekarang ni, Kalau suri rumah nak buat bisnes Shaklee kena ada akaun bank jugak. Sekarang tak boleh buka akaun bank kalau suri rumah kan. 


Pakai lah akaun bank suami 🤭 Penat-penat isteri buat bisnes, suami pula dapat nama kan. hihi 


Kalau nak buka SSM pun boleh je.








2. Kena ada Mindset & Ciri-ciri company Director.



Mindset yang laju dalam bisnes kena ada. Boleh rujuk dalam gambar di bawah. 





3. Kena ada Nama & Logo Organisasi.




Reka lah Nama & Logo Organisasi sendiri. Seterusnya viralkan di Media Sosial untuk ramai yang kenal. 





Ini antara contoh nama & logo dalam organisasi



4. Ini tugas yang mesti di lakukan.


Reka sendiri nama Organisasi. Kalau saya, YRG iaitu Young Rich Group. 




Ada maknanya tu. Sebalik nama Young itu, orang yang makan Shaklee dapat muda walaupun sudah berusia. 

Rich pula, makan Shaklee sambil dapat bonus Shaklee. Sampai boleh dapat 3 C iaitu Cash, Car dan Convention.

Cash tu, dapat duit daripada Shaklee. Makan-makan saje pun boleh bonus dari Shaklee contohnya cukup 150 UV dari pembelian dapat bonus Shaklee dalam xx.

Kalau nak xxx. Buat pembelian atau jualan sampai 600 UV. 

Ada jadual dapat bonus nanti saya share. 

Seterusnya, dapat bonus kereta.

Selanjutnya, dapat trip percutian percuma ke luar negara. Ramai dah Master-master dan leaders yang dapat pergi. InsyaAllah saya pun menyusul juga nanti. Semoga di berikan rezeki.



Kata Dr. Forrest C Shaklee :

What you think, you look.
What you think, you do.
What you think, you are!






Itu saje yang saya share.


TQ Master Affni di atas perkongsian sebentar tadi. 


Jom, nak join Shaklee boleh wasap saya.



Rabiatul Adawiyah Binti Zakaria.


Klik www.wasap.my/601156761461/NakJoinShaklee

#PengedarShakleeKelantan

#PengedarShakleeKotaBharu dan Pasir Pekan

#ShakleeSeluruhMalaysia

#BuildYourOwnBusinessSeminar












Tiada ulasan:

Catat Ulasan