Isnin, 29 Mei 2023

Cara nak join bisnes Shaklee.

 Bisnes Shaklee



Pendaftaran sebagai ahli Shaklee suatu ketika dahulu dengan harga RM75 pada tahun 2018. Masa tu harga RM75 untuk daftar sebagai ahli Shaklee. Selepas itu, selalu dapat harga ahi setiap produk Shaklee. 

Ada 2 cara untuk daftar sebagai ahli Shaklee.

Cara Pertama, Daftar dengan harga RM35.
Cara Kedua, Daftar secara percuma dengan pembelian 100 uv. 

Sekarang nak daftar sebagai ahli Shaklee hanya RM35 sahaja. Bayar RM35 daftar ahli Shaklee. Terus dapat harga ahli setiap produk Shaklee yang lebih murah dari harga runcit 25%.

Samaada nak makan Produk Shaklee sahaja atau nak jual jugak. Atau kedua-duanya sekali sambil makan sambil jual. 



Saya bermula dengan Shaklee pada tahun 2010. Sewaktu berumur 17 tahun. Masa tu, saya makan je sebab ada masalah kulit muka yang berjerawat. Kakak sulung yang bagitau cuba makan ESP dan vitamin C Shaklee masa tu. Kakak sulung saya yang sponser.

Saya tak aktif sangat dalam Shaklee pada mulanya. Saya tak pandai sangat ingin menjual dan berkongsi. Lagipun waktu tu, saya masih lagi belajar. Saya seorang pelajar sekolah menengah ambil SPM masa tu. 


Saya melangkah masuk IPT pada tahun 2013. Saya sudah berkongsi dengan rakan-rakan tentang Shaklee bila rakan saya bertanya ape yang saya makan, sewaktu dia tengok saya makan dalam bilik di asrama. 

Hanya rakan terdekat saya je, saya berkongsi. Lagipun rakan sebilik kan. 

Kemudian, semakin meluas pula saya berkongsi. Dengan rakan bilik sebelah, rakan seasrama, rakan sekuliah dan juga pada pensyarah saya.

Masa tu, saya ingatkan hanya jual macam biasa je. Rupanya, ada sistem Shaklee yang saya tak tahu. Kena daftar secara online. Itu pun kak long saya yang beritahu. Kak long saya sebagai penaja saya.

Setiap kali saya ingin membeli Shaklee saya akan hubungi kak long saya. Atau kak Huda saya. Dia lah yang akan hantar segala produk Shaklee yang saya pesan ke asrama saya. 

Pada tahun 2018 baru saya daftar sebagai ahli Shaklee. Agak lewat kan. Rasa ruginya saya. Baru tahu. 

Sebab saya sayangkan duit RM75 untuk daftar sebagai ahli Shaklee masa tu. Kak long saya bantu untuk saya daftar dengan percuma. 

Saya kumpul order dengan kawan-kawan untuk buat pembelian Set Cantik Shaklee iaitu ESP dan Vitamin C. Kalau cukup pembelian 100 uv dapatlah saya join ahli Shaklee dengan percuma. 

Tak tahu 100 uv tu ape? Oh, macam ni. Setin ESP ni ada UV nya (unit value). ESP 37 UV. Vitamin C 22 uv. Haaa kira... 37+22 = 59. 

Saya order ESP 1 tin dan Vitamin C 1 botol. Dah selesai 59 uv. Saya cari lagi rakan saya yang nak order sama-sama dengan saya. ESP 1tin dan Vitamin C 1 botol + 59 uv lagi. 59×2 =118 uv

Jadi, saya buat dengan cara yang kedua ni. Menjadilah. Yahoo!!

Jimat duit saya RM75 untuk daftar sebagai ahli Shaklee. 

Boleh klik link di bawah ye untuk daftar sebagai ahli Shaklee dengan saya. Saya pula yang taja awak. Boleh wasap saya okey. 

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1296302

Bila dah daftar sebagai ahli Shaklee ni, kita terus boleh masuk dalam sistem online Shaklee. Dalam tu, semuanya ada tentang Shaklee. Boleh order terus dalam sistem. Bayar juga dalam tu. Segera sampai depan pintu rumah. 





Bila join ahli Shaklee berdaftar ni best tau. Dapat bonus sambil makan sendiri. Kumpul order dengan kawan-kawan je. 

Jom join bisnes Shaklee dengan saya. 

Klik www.wasap.my/601156761461/NakJoinBisnesShaklee

FB : Rabiatul Adawiyah Zakaria
FB Page : Pengedar Shaklee Kota Bharu dan Pasir Pekan
IG : rabiatul_adawiyah_zakaria
Tik Tok : rabbiadawiya18

#ShakleeKelantan






























 

 

 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan